Hampi and more

31 januari 2008 - Benaulim, India

Hallo iedereen,

Even een kort berichtje, want mijn trein vertrekt (hopelijk) zometeen! Vandaag ga ik naar Hampi, 9 uur treinen van Margao/Madgaon. Het is een ruine en er moeten prachtige tempels zijn. Heb mooie foto's gezien, dus ben erg benieuwd! Verder is mijn reisplan helemaal geboekt, want ik moest de treinen boeken, want het is snel vol hier.

Zaterdag kom ik terug uit Hampi, en ga ik nog twee nachten in een coco-hut in Benaulim doorbrengen. Vervolgens vlieg ik maandagavond van Goa naar Delhi. Vanaf waar ik woensdagochtend vertrek naar Agra, om de Taj Mahal te zien en van daaruit ga ik nog naar Pushkar...de woestijn in. En dan dinsdag/woensdag nacht terug naar Delhi. Ik hoorde dat het daar erg koud was....dus helaas voor mij :-)

Verder heb ik gisteren mijn eerste tour op een scooter gemaakt! Erg tof om te doen! Eindelijk ook leker op z'n indisch getoeterd :-D Maar het is een erg goede manier om dit land te zien. De foto's komen later! Have to go!

Groetjes voor iedereen!

1. Anne Marie:
    31 januari 2008
    Heeej Mloes!
    Klinkt als een goed gepland tripje! Erg gaaf, de Taj Mahal staat ook nog op mijn lijstje.
    Hier in Wageningen moet ik nog super wennen, t is koud en nat en ik moet echt aan mn scriptie beginnen.
    Geniet nog lekker van alles en ik zie je in februari!
    liefs Anne Marie
  2. Margo:
    3 februari 2008
    Hee Marloes!

Zo te zien vermaak jij je ook wel daar in India! Hoe is het om alleen te reizen? Ik ga bijna naar huis, heel gek idee, al kijk ik er naar uit om iedereen weer te zien! Al ik thuis ben zal ik je ff een uitgebereide mail sturen, dan heb je alvast wat te lezen voordat we elkaar weer zien!

Groetjes van Margo vanuit Afrika!