Workshop indiaas koken

18 november 2010 - Amsterdam, Nederland

29 januari 2011 in Terwolde i.s.m. Yogaberry

Op 29 januari is er weer een kookworkshop Indiaas koken. Deze wordt gegeven door Marloes Holleman. Ze  wil u kennis laten maken met de authentieke Indiase keuken.

De gerechten die we gaan maken zijn echte Indiase “home cooked meals”. Deze zijn na het bijbrengen van de basisbeginselen ook eenvoudig thuis te bereiden. En natuurlijk lekker gezond!

Naast de Indiase keuken kunt u Marloes ook alles vragen over haar India-ervaringen, als regelmatig india-reizigster en familielid kent ze het land op diverse wijzen. De zelfgemaakte gerechten eten we natuurlijk op Indiase wijze. Hiervoor mag u uw partner, vriend of kennis uitnodigen om te laten proeven en natuurlijk voor de gezelligheid.

Naast het avondeten wordt gezorgd voor een Indiase lunch en snacks met “indian chai” (thee, en niet zoals u deze uit de supermarkt kent!). Op basis van beschikbaarheid wordt ook een bijzondere indiase groente bereidt worden, zoals bijvoorbeeld drumstick of bitter gourd. Aan het einde van de workshop krijgt u de basiskruiden mee naar huis om thuis ook aan de slag te blijven!

De workshop kost 20 euro inclusief lunch, snacks, thee en diner. Voor de mee-eters vragen we 15 euro. Dit is exclusief drankjes.

Kijk op http://indiaaskoken.wordpress.com/

en http://www.yogaberry.nl/