Je leeft maar één keer!

9 december 2007 - Deventer, Nederland

Het gaat niet om het begin of het einde, het gaat erom wat je in de tussentijd doet... Gisteren naar de film "alles is liefde" geweest. Naast erg goede hollandse humor (en Paul de Leeuw met Daan Schuurmans...iiiieeeek), ook een film met een aantal diepere boodschappen.

Afgelopen vrijdag ben ik naar een manifestatie bij Bouwkunde TU Delft over Africa geweest om  ideën en inspiratie op te doen, of je als (landschaps) architect op een of andere wijze een bijdrage zou kunnen leven in dergelijke landen. Ik heb diverse mogelijke antwoorden op die vraag gevonden...ik denk dat ik vooral op zoek moet gaan naar mijn eigen antwoord...

Al met al wel een weekendje dat me flink geprikkeld heeft. En vooral dat ik niet al te lang meer moet blijven twijfelen, omdat ik daar zelf erg ongelukkig van wordt en dat het misschien tijd is om naar een wat vaster omlijnd plan te gaan toewerken, want het gaat erom wat je (in de tussentijd) doet...

ow...er is trouwens ook een naam voor dit getwijfel: quarterlife crisis... mooi gevonden :-)http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=1118806

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anneke:
    13 december 2007
    Hi Marloes,

Wat leuk,dat je naar India gaat,geweldig,ik heb een kollega die daar vaak heen gaat,hij mediteert veel en zit dan in een klooster,jij gaat nu het land doorreizen.
    Ik vind het heel leuk,om je belevenissen te volgen.
    Groetjes,sukses met de voorbereidingen!
    An en Rien.
  2. Meike:
    19 december 2007
    Ha Marloes!

Wat een gaaf plan! Een maand reizen! ben benieuwd naar je verhalen over India, dus ik ga je volgen!
    Bevalt het verder in Deventer? Fijne feestdagen en succes met alle voorbereidingen!

Groetjes Meike