India....weer terug :-)

22 juli 2010 - Amsterdam, Nederland

Joeppieee...daar ga ik weer...voor een kleine 7 weken zelfs! (Wat een luxe...) Volgende week woensdag de 28e vertrek ik richting Mumbai. 8 September vlieg ik weer terug.

28 en 29 is de bruiloft van De familie uit Hyderabad. Deze moet zo'n drie dagen gaan duren. (de familie van de bruid wilde eigenlijk 5 dagen, en aan zijn kant maximaal 1 dag.) Dit was dus de tussenweg.... de familie zegt hij dat nog maar eens moet zien en dat zijn broer het geen drie dagen gaat volhouden... maw dat worden dus een gezellige drie dagen! ;-) denk dat ik maar uit de buurt blijft van die lokale monsoonwolk. en gewoon lekker met de vrouwen mee ga tutten...ik vindt vast mn weg wel ;-)

Dus straks eerst een ruime twee weekjes om lekker alleen rond te reizen...kan ik mn indase skills weer oefenen ;-)...nog even bedenken waar ik heen ga...(iemand een suggestie?) Dan nog een paar dagen met zn tweeen en dan afreizen naar Hyderabad. Inkopen doen, maw een hoop nieuwe mooie kleren natuurlijk en dan reizen we af richting het dorpje/stadje Vijawarda waar de ouders officieel wonen. Daar doen we alle voorbereidingen op het huwelijk en dan vertrekken we naar het dorpje van zijn aanstaande (Indira)... Jullie horen van me!

Groetjes Marloes

1. linda:
    leuk hoor!!
    doe voorzichtig en geniet van je reis!!!
  2. Anke:
    22 juli 2010
    7 weken!? Lekker hoor! Heel veel plezier en niet ziek worden hè!

Groetjes Anke
  3. Natascha:
    22 juli 2010
    Heel leuk Marloes. Have fun & enjoy :-)
  4. Theo:
    22 juli 2010
    Veel plezier met je reis!
  5. Margo:
    23 juli 2010
    Geboekt dus :-)! Geniet er van!
  6. Anneke:
    26 juli 2010
    Nog even en dan vertrek je,heel veel plezier,Marloes, en groeten van Rien en mij!