new pictures

24 december 2008 - Chandrapur, India

Fast internet, so finally some pictures!! Also I'll try to put some movies there...

Greetings Marloes

1. Anne Marie:
    24 december 2008
    Leuk om wat foto's te zien!! :)
    Ik probeer snel een keertje te bellen,
    liefs Anne Marie
  2. Jolanda:
    27 december 2008
    Hey Marloes,

Mooie foto's! Dit geeft weer wat meer beeld bij je indrukwekkende verhalen... Heb je nog iets met kerst gedaan in India? Of merk je daar niets van de feestdagen?

Dikke knuffel Jo
  3. Dordi:
    29 december 2008
    Hoi Marloes!
    Leuk om te horen hoe het met je gaat. Intussen heb ik mijn buro maar eens opgeruimd, anders heb je straks helemaal het gevoel dat er in Apeldoorn niets veranderd is sinds je weg bent....
    Hele goede dagen!, Dordi
  4. pa en ma:
    29 december 2008
    Hallo marloes, wat zie je er kleurrijk uit in je "Indian dress", zelfs je kapsel lijkt aangepast.
    Met lopen op blote voeten moet je opppassen(infectie gevaar/insektenbeten enz.)
    Je blijft qua weerstand westers! Maar dat weet je zelf wel.
    Gaat het verder goed met je?
    Hier is het winter geworden met vannacht -10 gr.
    Groeten en een fijne tijd.
  5. Sabrine:
    Hoi Marlous,

Wat zie je er mooi uit in die de Indiase kleding. Je ziet er erg tevreden uit.Ik heb nog niet al je verhalen gelezen, maar wel de foto's bekeken.
    Hier in Nederland is het nu wel erg koud. Maar wel zonnig. Alvast een hele fijne jaarwisseling.
    Marlous.... geniet!

Liefs,
    Sabrine
  6. Anneke:
    30 december 2008
    Mooie foto van jezelf in paarse jurk.
    Gelukkig 2009!
    Rien en An.
  7. Lex:
    Hoi Marloes,

Eindelijk werkt dan thuis ook alles om je gebeurtenissen te lezen. Best al wel veel zeg. De foot's geven een goed beeld en kan ik mij wat voorstellen. De berichten in het nederlands ben ik maar eerst aan begonnen. Die in het engels gaan wel een beetje moeilijk.

Best wel lekker maar ook wel jammer dat mijn vakantie er al weer bijna op zit.

Leuk om te lezen dat je het daar ook wel naar je zin hebt maar Apeldoorn ook nog ziet zitten!

Heb je daar wel het gevoel dat je terug moet komen. Op de foto's kom je zo tevreden en gelukkig over.
    Op het werk hebben we het nog over gehad. Ik denk dat je er wat mee moet doen.

Veel plezier en een prettige jaarwisseling.

Groetjes, Lex