Jungle en weer ziek

26 oktober 2009 - Hyderabad, India

Hallo Iedereen,

Alweer even een tijdje niets van me laten horen. Dat komt omdat we dinsdag avond richting de jungle zijn gegaan en ik daarna weer ziek ben geweest. (geweest, ik ben nu weer aan de beterende hand, maar voel me nog wel zwakjes.)

We zijn dinsdagavond met de nachtrein vertrokken richting Chandrapur. Daar zou Suleman ons oppikken van de trein; hij wist niet wie er kwam, claudia had alleen gezegd dat er 2 studenten kwamen. Nadat we een tijdje hebben zitten kletsen met Suleman in het huis in Chandrapur; vooral erg leuk dat we volop kon kletsen in het hindi natuurlijk....kwamen Shanoo, Claudia en Samir naar Chandrapur.

De volgende ochtend om half zes opgestaan voor de jungle ronde. Erg mooi zo s ochtends vroeg. Eigenlijk mooier dan s avonds. S middags kwam Ramrou nog langs en heeft sisir Babeloo geholpen met zijn chemistry set...S avonds hebben we nog met zijn allen lekker gek gedaan op bollywood muziek en zijn we vroeg gaan slapen want het is toch wel vermoeiend zo vroeg op te staan.

Vrijdag opnieuw vroeg opgestaan voor de jungle ronde. Dit keer een lange tocht gemaakt en wel gehoord dat er een tijger in de buurt was maar helaas niet kunnen zien. Maar wel een hoop ander wild van zeer dichtbij gezien, zoals de zwarte beer, bizons en ander groot wild.

Na de jungle rond snel naar Chandrapur gereden en snel lunch gegeten en toen was het alweer tijd om met de trein richting Hyderabad te gaan. Daar aangekomen werden we weer opgehaald door Shekhar en Chitra. Maar helaas voelde ik me al een beetje vreemd s avonds.

S ochtends toen ik wakker werd was het duidelijk dat ik een heftige griep te pakken had. Uiteindelijk zijn we ook zondag naar de er gegaan voor wat doktersadvies, maar deze dacht gewoon aan een virus. Voor de zekerheid nog bloed geprikt maar alles was goed. Sinds vanochtend voel ik me iets beter en is mijn koorts onder de 38 graden gezakt, maar ik voel me nog wel heel zwak, dus moet het nog even rustig aan doen!

Groetjes marloes

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jolanda:
    26 oktober 2009
    Hey Marloes,

Wat een pech, weer ziek... Ben blij dat je weer aan de betere hand bent!!! Gelukkig heb je genoeg kunnen zien van de jungle.
    De laatste tijd moest ik wel aan jullie denken en vroeg me af hoe jullie het hadden in India. Ik ben benieuwd naar de volgende verhalen...

Hier in Nederland is de herfst inmiddels echt begonnen. Nu de klok is verzet, begonnen vandaag de hoosbuien en windvlagen hun slag te slaan. Nederland is omgetoverd in een kleurrijk geheel, wel met zachte temperaturen....Binnenkort maar eens de lamp erbij pakken om het zonnige India na te bootsen ;-)

Liefs Jo